30 Nov 2012

Pencarian Sponsor utk Lyana's Mega Giveaway :)


PENCARIAN SPONSOR MEGA GIVEAWAY 2012 by LYANA'S STUDIO

Taraaaaa, Lyana nak buat giveaway lagi rase! :) Tapi takde sape nak sponsor. Ade sape nak sponsor? Mehh! Tak kesah la blogstuff ataupun topup/dress/ape-ape je laa :)

Saje cari sponsor. Sebab, 2 giveaway lyana sebelum nie asyik nak kena beli hadiah sendiri, bayar pos sendiri. :'( Dah la earning churp-churp macam taknak bergerak je. sampai sekarang RM21.85 sen. Ape nak beli?  :|

Setakat nie, lyana keluarkan hadiah-hadiah dari Giveaway yang batal dulu :) Tak kesah kan?

Antara Hadiah yang baru ade :-

1. ScarfPashmina


2. 1x Shawl Halfmoon *new stock @my blogshop* -gambar contoh

3. 1x Super Barbie Eye Lens
Harga Sebenar : RM30+postage 

That's All. Ade yang nak sponsor? Jom la! Kalau yang dah sponsor nak join pun boleh! :) PM dekat facebook ok? :) Thank you :)




2 Maniaa:

Cik Fie said...

nk sponsor edit blog boleh x ? peserta wajib like fanpage saya :) https://www.facebook.com/pages/CIK-FIE/468883786458963

Nur Lyana said...

boleh je :)