13 Jul 2012

Debaran keputusan Giveaway




Hari nie 13 July dan esok 14 July. Makne nya esok la tarikh tutup giveaway lyana. Segala penyertaan yang diterima selepas pukul 12 tengah hari tidak akan dilayan. Kepada yang belum join, click nie http://www.dear-lyana.co.cc/2012/07/lyanas-studio-first-giveaway.html :) Cepat! 

penilaian giveaway secara rambang!

Alhamdulillah, akhirnya tercapai jugak impian nak buat GA. Sape yang join, thanks a million. Yang tak join/tak sempat? Insya-Allah next time ade lagi. Dengan syarat, rajen-rajen kan lah diri click churp-churp lyana. Earning naek, lyana buat! :)

dan kepada sape yang DOUBLE LINK , hati-hati ye! Lyana dah tau siape yang buat. Jangan ingat lyana tak tau. Even ramai join, jangan ingat lyana tak kenal link yang lyana dah tick okey! Pemilihan adalah 100% oleh En. Random.org. 
Ok, list peserta lyana tak buat SEBAB pemenang hanya lah seorang. (yg betul2 lucky saje) So, no. yang diberi oleh En. Random lyana akan kira sendiri. Kalau no, kecik, lyana kira dari atas. Kalau besar, dari bawah! Mudah dan simple kan? Ape2 pun, Good Luck untuk kamu yang membaca. :) :)
 #maaf sangat kalau lyana tak dapat handle GA nie sebaik-mungkin. Minggu nie busy kot.esok lagi (nak tengok futsal yeayy!) minggu depan, shafawi HAFAZAN+QIRAAT. Pray for me guyss! :)




2 Maniaa:

Nadia Fadil said...

can't wait for 'em :)

Anonymous said...

double link? a little bit terasa. sorrie! i terhantar dua.